Halaman

Selasa, 4 Ogos 2009

NeW eQuation in ThE World


salam....ummm.
theorem nie baru je cipta .... blaja2 hasil titik peluh sejak kecik..

no study = fail
study = no fail

when
no study + study = fail + no fail
simplify the equation
(no + 1) study = ( no +1) fail

study = fail

pandai x aku derived.........hahahhahahahahahha
so x yah stadila yek.... maen fb je



duk bosan2 dengo la lagu yek....blaja la equation smbil dengo lagu



wei aku x phm la graph nie...... aja aku la...




aku makAn ceNdawan x pun besar2....penipu...heheheh
ok.............hahhahahahah


jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

3 ulasan:

hajime berkata...

oi..ko ponteng kelas e3 kan skrg?hahaha

ms berkata...

salam..ak rase ko silap drive r..ko cuba guna get OR...no study=0,stdy=1..ko OR kan dua2 tu.. tu..insyaALLAH..HIGH..

hehe..yg penting..stdy kerana ALLAH..

sPastic MeNtal berkata...

mana ade aku x pnah ponteng e3...hehehhehe.. bukan ponteng.. tidak hadir je...

btul2 aku rasa kena guna get logik la... persamaan salah....
btul2..stadi krana nk kenal allah...
stiap benda yng dicipta sngat teliti....ada sebab dan ada kesan