Halaman

Selasa, 23 Februari 2010

syndrom "TIDO"



assalamualaikum...

sejak akhir2 nie aku rasa macam diri aku diserang penyakit ....
pnykit yg dnmakannya sbgai syndrom " TIDO ".
beberapa sifat peliknya pnyakit nie adalh....
bila time nk buka buku la die ngantuk...
time dgo lecture dia ke alam lain..
time tgh mlam penyakit nie hilang...ish2..
aku mula prasan pnyakit nie blamana aku masuk klaz.....

bru nak start klaz microwave....
mcm biasa wktu mnunjukkan pkul 9.10..
hari2 mmg muka lambat skit...
dh muka cop sirim dtg klaz lmbat..
lalu aku mncri tmpat selesa ntuk blaja iaiu tmpt blkg skali..
aku duduk kat klas smbil tngok slide..
lama x lama kemudian. aku terkelip mata skjap je..
bla aku buka mata balik...
mak ai dah sampai slide akhir dah rpanya...
aku x prasn kot dh pkul 10.00 ...
45 minit rupanya aku tdo....
bla lecturer smbg ajar balek sbab klas 2 jam....
aku tngok lecturer tulis kat white board..
lama2 makin smar2 wjah lectuer tue...
lalu hilang dri pandangan..thu2 je lecturer dh ckp..
ok "fnish for today"... tuela pnyakit syndrom "TIDO" yang pelik
tue adalah satu kelebihan penyakit nie la.. memendekan masa..




seekor beruang duk kat kutub selatan terpksa tido tmpoh lama di kutub selatan kerana menahan lapar...beruang hibernasi time sejuk ke...
aku x kira ... panas ke sejuk ke sme jgak la mnat jgakla berhibernasi nie...
lagi2 time pkul 8-12 pagi..klo ade masa tmbhn ... time siang aku redah..
tetapi time malamnye aku dah jdi mcm burng hantula plak.,,
berjaga sepanjang malam...brung hantu pn dh tkut ngn aku rasanya....
die pun dh ingat aku nie spesies brung hantu bru kat muka bumi nie...
atau brung hantu pun x ingin aku jadi kawan die...




umm...bila analysis punya analysis punca symptom....
virus fb rupanya aku kena....
adala skit2 virus ym.... so mulai hari nie kenala amik lngkah2 terbaik.. soaaku dah mula dah ngan
slogan baru "kurangkan fb tingkatkan prestasi" ....kurangkan je bukan padam account yek..:P wasalam
jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

2 ulasan:

Melatidaisy berkata...

salam..

thanks follow sy :)

good luck ye..semoga slogan baru tu dpt jd pencetus kejayaan ..hihi (^_^)

sPastic MeNtal berkata...

yayaya..hehehe