Halaman

Rabu, 3 Mac 2010

hati2 kalo maen bola...

salam

Baru2 nie ada la game epl antara stoke city lwn arsenal., tgah2 diorg maen ade la berlaku pelanggaran x kenyal antara pemain stoke, shawcross ngn pemain arsenal , ramsey. waktu tue bla 50-50. mak ai smpi mcm tue skali kaki jadinya... daya momentum dari shawcross menyebakan kaki ramsey lembik x bermaya..ish2...x silap aku formula momenntum MV kot...jisim darab halaju...:P


klo dlu kita ingat lagi sang eduardo peledak arsenal maen2 kena mcm tue jgak.malang btul pemain arsenal nie. berbulan2 kena buat treatmennt.kalo cmnie la x nk la aku jadi pemain bola arsena ..hahah aku mmg anti-arsenal pun.. kalo arsene wenger nk beli aku berjuta-juta pun... aku x nk maen ngn arsenal ..nanti maen2 patah kaki




baek kena langgar ngn keter je lebih kurang la impaknya. lama jugak la kaki diorg nk baek ... pling sengkek pun 9 bulan.


 mana kaki aku!!!!!!!!!

hahaha.. tetiba kau teringat dulu maen bola kat SMKA dlu. ingat lagi klo maen bola mesti semua kaki ayam. kalo pakai kasut @ boot ke mmg kena pandg ngn nafsu yg aku x taw jenis ape.dijadikan satu cerita... bukan 2 cerita... tengah aku amik  shoot ala beckham .. tetiba aku rembat kuat kena kpala budak Form 1... tetiba terbaring kat tngah padang... nk ikut naluri hati aku nie, aku rasa aku sepak slow je.... dah glabah dibuatnya aku...nak buat cpr (bntuan mulut ke mulut) aku x reti... lama2 budak tue pun ok... x pakai kasut sepak bola pun bhaya jgak ewk :S

kesimpulannya, ..bla ada kaki tue gunakan la sebaiknya.. jgn la gna kaki gie tmpt bukan2...nanti bila tiba hari perhitungan kakila akn jawab ape yg kita buat... bukan kaki jela... tngnke... mlutke.. wktu tue kalo kita insaf pun dah x guna.tetiba plak buat ayat bentuk nasihat. lagik.. tetiba post x de kaitan ngn tajuk diatas 
:P




jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

3 ulasan:

saiful mohamed berkata...

sbb tu aku xmain bola sepak..

Tanpa Nama berkata...

err kaki yg negro tuh samapi terbengkok kaki tuh sgt geli



bluekkk

sPastic MeNtal berkata...

hahahha... dah macm x de kaki dah tue..

yeke...ke x reti maen dek...