Halaman

Khamis, 7 April 2011

Antara Pahang , Terengganu, Kelantan , Selangor .siapa paling hebat untuk merangkul juara FA 2011!!!

Salam,

Tiga pasukan pantai timur dan Satu pasukan pantai barat akan bertembung.Hahahaa Pertembungan empat kelab negeri hebat ini pasti sukar diramal dan siapa yang layak memenangi piala fa 2011.


Pahang dilabel sebagai pasukan underdog dibawah bimbingan Dollah Salleh pasti sedang mngatur percaturan bagi menewaskan Terengganu.Terengganu tidak kurang hebatnya mempunyai pemain gandingan lincah seperti Abd Hadi, Ashaari dan Manaf .Ayuh PENYU! man'gak SOKMO. apa maksudnya???heehe



Kelantan dibawah bimbingn M Karathu mempunyai skuad yg matang dari jumlah pemain senior berpengalaman dan muda berbakat.Harus diingatkan dua watak penting yang memberi kekuatan kepada kelantan ialah Shahrul Idlan Talaha(kelincahan gerakan) dan Khairul Fahmie (mampu untuk mengawal gawang dengan baik
                              
Selangor ,skuad yang mempunyai pemain sedang mewakili Malaysia seperi Amirul Hadi,Safiq Rahim, dan pemain berpengalaman seperi Kharul Anuar Baharom,Hardi Jaafar dan Amri Yahya pasti menambahkan tajam skuad merah ini.

Kita nantikan siapa yang layak menjuarai piala FA!!! siapa????? Johor FC kompem lambat lagik ...aduhaaii...

Separuh Akhir Pertama Piala FA
12.05 PAHANG lwn TERENGGANU (8.45 mlm Stdm Darulmakmur)
12.05 SELANGOR lwn KELANTAN (8.45 mlm Stdm Shah Alam)

Separuh Akhir Kedua Piala FA
15.05 TERENGGANU lwn PAHANG (8.45 mlm Stdm Tuanku Ismail Nasirudin)
15.05 KELANTAN lwn SELANGOR (8.45 mlm Stdm Sultan Muhammad iv)


Sempena ulang tahun kelahiran says.my kali k- 3,kami akan meraikan dengan berpeluang memenangi barang seperti Macbook air, Samsung Plasma TV, Iphone 4, Canon SLR, IPad2, Lomokit , Percutian South Korea dan lain-lain lagi. Cara mudah anda hanya perlu register dan anda layak menyertainya..
 
 

jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

2 ulasan:

JPY berkata...

kelantan plg hebat heheheheh

hans berkata...

aku sokong kedah...
kehkehkekhekhe