Halaman

Khamis, 25 Jun 2009

berSalah...

slam....masuk bulan Rejab dah.,......dah lama x tmbahkan amaln....rsa diri nie dah mcm dah jauh je....kena dekatkan blik nie.....ari2 dilalui dalm bulan2 lepas sngt mencbr... x pernah aku rasa mcm nie.... menyakitkan hati org..umm rasa bersalah yg x taw nak settlekan macm mane.... dan aku rsa lpaz nie kena berjaga2 dlm semua hal ...... cuba jgn buat org sakit hati... kenal diri paham org laen....rasional diri dlm buat keputusan.... hati2 dalam semua hal... entah knape rasa maslah nie mcm susah gak nak disettlekan kalo x menyakitkan hati owg.....kalo ikut hati nak wt bodo je... pkir balik memang kena pkir....kena puaskan hati semua pihak.......mungkn ada caranya tpi kena pkir dlu..umm aku taw benda nie salah aku jgak........

LaGik satU.....................

whai membe2 seperjuangan time ksih la bnyak tlong sepnjag duk utm.... tumpang mto anggap mcm drebar sorila syam.... pagi2 muka angin je tnggu aku...hahaha...entahla lpaz nie kena blaja menghargai org dngn hikmah... xtawla apsal sejak akhir2 nie sentimental.......abul bila nak blaja kat senibong lagik hahahahha .........bal time kasih format laptop... geng karaokey ojat , nueq , wan seh hjo wei sori suara x sdap nyanyi....heheheh bal, hapiz ngan amad bnyak2 tgur aku ye klo wat xbtul....walaupun aku nie kdg2 x mkn sman......
jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

Tiada ulasan: