Halaman

Selasa, 16 Jun 2009

sem baru PESBAC

alo ....salam....
bila nak masuk sem baru , mesti ada kenangan sem yang akan jadi lama...
dah nak dkat2 akhir sem nie bnyak pengalaman dan bertambah2 citer dalam kisah hidup nie...
kawan2 bertambah ....tpi skandal pun bertambah..standardla pakej....
bnyk kawan baru bila abez program PeSbaC........
program yang banyak kenangan yang x akan aku lupakan...
ada crita...ada kenangan... ada suka... ada duka...
yg penting thankz kepada kawan2 aku semua...
aku kenal fifa, azah, balqis ....semua bnyk tolong aku....
azah thankz sebab slalu tlong aku......walaupun mulut jahat tpi hati baek...
bal pun satu......kena dengki macm mana pun tetap tlong aku ...sori bal ada skitkan hati... munie....tima ksih gak bnyk teman aku....beli brg ke.....klo ada ckp bukan2 sori ye
efa...lgik satu semua keja ko tolong aku ye......
zuren....walaupun mulut ko jht sllalu gak tlong aku...backup aku dpn che mat....time ksih
team akmal pun bnyak tlong gak... klo x dpt tiket murah ye....
entahla..... nak tulis semu x tertulis....
adib,eiza, kak erni(mak) , ijul, megat bnyak lagikla...
yg x tulis nama jgn kecik hati aku ingat jugak korang.....
lagi time ksih la budak pesbac ye.......
jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

3 ulasan:

saiful mohamed berkata...

pompuan je rmi..

apeks berkata...

sama2...
haha
eyh....laki cuma bal je aku nengok...aku sokong en saypool...200%...!

jalil berkata...

wahai putera ku..kawan dah banyak, jalan dah jauh dan projek dah selesai... ayuh! ambil buku, baca buku dan menafaatkan buku, kerana bukulah menjamin manusia menjadi insan yang berjaya.
1 saat, 1 minit, 1 jam, 1 hari, 1 minggu, 1 bulan, 1 tahun, 6 tahun, 12 tahun, 17 tahun, 21 tahun, 40 tahun,50 tahun ...semestinya kejayaan.
(Renung kembali surah Ikraq, al Asr..dan "hai ya alal falah")