Halaman

Jumaat, 18 September 2009

miSi buLan SyaWal

salam... hari smalam telah berjaya menghidupkan kempen jalan seribu langkah yng dianjurkan kementeriaam kesihatan... hehehhe... berjalan2 di CS dan angsana smpi kaki nak tercabut .... memberi keperluan yg perlu skit2 untuk menyambut Syawal......
akhirnya aku smpi di rumah mlm tdi.....hahahahha..akhirnya smpi.....:P

umm aper yek misi bulan syawal nie......

1. merapatkan hbungn famili yang amat dicintai..sudah semestinya.. hehehhehe.....menyakat adek2 .......mencuri duet raya adek2 aku.. mkn kuih cornflakes smpi abez........
2. memohon keampunan kpda semua org yang aku penah wat salah.... buat nangisla.... buat marahla.... buat menyampahla.... ngn buat bodohla....sori.... halalkan aper2 yg patut... klo x nk halalkn bgtaw aku baya balik la....mlm raya x dapt mesej jgn merajukla yek...sori bebanyak,,,
3. puasa 6 yg x penah nak cukup enam..... x tawla bahang dan cbran rumah terbuka ngn jamuan ari raya.....

aku nak berpantun nie...

baju raya di plaza kota raya,
diucapkan selamat hari raya....hehhe

anak limah maen mercun,
maen mercun dngn kaki.
korg semua mmg cun2,
aku nk minta maap smpi kaki,

duet tiga monyet lari,
mana nak sama monyet sorg,
jagn maen lari2,
bulan baek bukan ntuk ko sorg,

lalala...slmt hari raya...agaggaggag


jika suka entri diatas :) www.tips-fb.com

1 ulasan:

apeks berkata...

aik?jalan CS-angsana...best plak bunyi~